Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Jana Pivničková
Jana Pivničková
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou narůstajícího procentuálního zastoupení populace obyvatel nad 65 let, čímž se pro marketéry stává tato věková skupina velice zajímanou cílovou skupinou. Bakalářská práce také zkoumá skupinu seniorů po stránce životních podmínek a jejich životního stylu a v neposlední řadě také podrobněji popisuje jednotlivé marketingové techniky z marketingového …víceAbstract:
The theoretical section of this Bachelor's thesis deals with the issues of the growing percentage of the population of residents above the age of 65, which makes this age category highly interesting for marketers. The thesis also investigates senior citizens as a group in terms of their living conditions and lifestyle. Lastly, it also describes in greater detail the individual marketing techniques …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qo7l4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková