Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Jana Pivničková
Jana Pivničková
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou narůstajícího procentuálního zastoupení populace obyvatel nad 65 let, čímž se pro marketéry stává tato věková skupina velice zajímanou cílovou skupinou. Bakalářská práce také zkoumá skupinu seniorů po stránce životních podmínek a jejich životního stylu a v neposlední řadě také podrobněji popisuje jednotlivé marketingové techniky z marketingového …moreAbstract:
The theoretical section of this Bachelor's thesis deals with the issues of the growing percentage of the population of residents above the age of 65, which makes this age category highly interesting for marketers. The thesis also investigates senior citizens as a group in terms of their living conditions and lifestyle. Lastly, it also describes in greater detail the individual marketing techniques …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qo7l4/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková