Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti – Michaela Vachová
Michaela Vachová
Master's thesis
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti podnikající v oboru stomatologie. Cílem práce je analyzovat a vyhodnotit současné kampaně v Google Ads a Skliku s cílem oslovit více potenciálních zákazníků, snížit podíl nákladů na obratu a zvýšit počet uskutečněných konverzí. Teoretická část se věnuje definování komunikačního mixu v online prostředí, se …moreAbstract:
The thesis focuses on the optimization of performance PPC ads in a selected company operating in the field of dentistry. The aim of the thesis is to analyse and evaluate the current campaigns in Google Ads and Sklik in order to reduce the share of costs per turnover and increase the number of conversions. The theoretical part is devoted to the definition of the communication mix in the online environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VACHOVÁ, Michaela. \textit{Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/8xprgl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Projektové řízení inovací
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová