Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti – Michaela Vachová
Michaela Vachová
Diplomová práce
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti podnikající v oboru stomatologie. Cílem práce je analyzovat a vyhodnotit současné kampaně v Google Ads a Skliku s cílem oslovit více potenciálních zákazníků, snížit podíl nákladů na obratu a zvýšit počet uskutečněných konverzí. Teoretická část se věnuje definování komunikačního mixu v online prostředí, se …víceAbstract:
The thesis focuses on the optimization of performance PPC ads in a selected company operating in the field of dentistry. The aim of the thesis is to analyse and evaluate the current campaigns in Google Ads and Sklik in order to reduce the share of costs per turnover and increase the number of conversions. The theoretical part is devoted to the definition of the communication mix in the online environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACHOVÁ, Michaela. \textit{Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/8xprgl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová