Tomáš Řehák

Bachelor's thesis

Politický marketing 4.0: Úspěšné moderní kampaně a pohled do budoucnosti

Political Marketing 4.0: Successful modern campaigns and future development
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem politické marketingové strategie použité v moderních úspěšných kampaních. Cílem této práce je porovnat a analyzovat úspěšné kampaně na základě tří krátkých případových studií a na jejich základě shrnout nejdůležitější body, které by mohly pomoci při budování budoucích politických kampaní.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of political marketing strategy used in modern successful campaigns. The goal of this thesis is to compare and analyse successful campaigns based on three short case studies and summarize most important points, which could help to shape future political campaigns.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2020
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Matěj Vokáč

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81131