Politický marketing 4.0: Úspěšné moderní kampaně a pohled do budoucnosti – Tomáš Řehák
Tomáš Řehák
Bachelor's thesis
Politický marketing 4.0: Úspěšné moderní kampaně a pohled do budoucnosti
Political Marketing 4.0: Successful modern campaigns and future development
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem politické marketingové strategie použité v moderních úspěšných kampaních. Cílem této práce je porovnat a analyzovat úspěšné kampaně na základě tří krátkých případových studií a na jejich základě shrnout nejdůležitější body, které by mohly pomoci při budování budoucích politických kampaní.Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of political marketing strategy used in modern successful campaigns. The goal of this thesis is to compare and analyse successful campaigns based on three short case studies and summarize most important points, which could help to shape future political campaigns.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81131
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2020
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Matěj Vokáč
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81131
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková