Phana Sok

Diplomová práce

Projekt strategie brandingu k rozvoji zákaznické loajality v bance CIMB

Branding Strategy Project to Develop Customer Loyalty at CIMB Bank
Abstract:
The financial industry has gone through the state of unrest worldwide in recent years and in Cambodia we witnessed the entrance of international banks, and local banks establishment. This increased of competition required new ways of forming competitive lead, and the objective of this paper is to study how branding is use and what are the potential they have, concentrating on high-income customers …více
Abstract:
The financial industry has gone through the state of unrest worldwide in recent years and in Cambodia we witnessed the entrance of international banks, and local banks establishment. This increased of competition required new ways of forming competitive lead, and the objective of this paper is to study how branding is use and what are the potential they have, concentrating on high-income customers …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sok, Phana. Projekt strategie brandingu k rozvoji zákaznické loajality v bance CIMB. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing

Práce na příbuzné téma