Projekt strategie brandingu k rozvoji zákaznické loajality v bance CIMB – Phana Sok
Phana Sok
Diplomová práce
Projekt strategie brandingu k rozvoji zákaznické loajality v bance CIMB
Branding Strategy Project to Develop Customer Loyalty at CIMB Bank
Abstract:
The financial industry has gone through the state of unrest worldwide in recent years and in Cambodia we witnessed the entrance of international banks, and local banks establishment. This increased of competition required new ways of forming competitive lead, and the objective of this paper is to study how branding is use and what are the potential they have, concentrating on high-income customers …víceAbstract:
The financial industry has gone through the state of unrest worldwide in recent years and in Cambodia we witnessed the entrance of international banks, and local banks establishment. This increased of competition required new ways of forming competitive lead, and the objective of this paper is to study how branding is use and what are the potential they have, concentrating on high-income customers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sok, Phana. Projekt strategie brandingu k rozvoji zákaznické loajality v bance CIMB. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing