Marie Jurošová

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku

New Trends in Marketing and Analysis of Marketing Communication in the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na nové trendy v marketingu a analýzu marketingové komunikace vybraného podniku, který se zabývá prodejem zemědělských a stavebních pneumatik. Teoretická část popisuje základy marketingu, marketingové analýzy, marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingu. Praktická část je věnována představení společnosti, analýze současného stavu marketingové komunikace, benchmarkingu …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on new trends in marketing and analysis of marketing communication of the selected company, which is specialize in sales of agricultural and EM tires. The theoretical part describes the basics of marketing, marketing analysis, marketing communications and new trends in marketing. The practical part is devoted to the introduction of the selected company, analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jurošová, Marie. Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics