Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku – Marie Jurošová
Marie Jurošová
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku
New Trends in Marketing and Analysis of Marketing Communication in the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na nové trendy v marketingu a analýzu marketingové komunikace vybraného podniku, který se zabývá prodejem zemědělských a stavebních pneumatik. Teoretická část popisuje základy marketingu, marketingové analýzy, marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingu. Praktická část je věnována představení společnosti, analýze současného stavu marketingové komunikace, benchmarkingu …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on new trends in marketing and analysis of marketing communication of the selected company, which is specialize in sales of agricultural and EM tires. The theoretical part describes the basics of marketing, marketing analysis, marketing communications and new trends in marketing. The practical part is devoted to the introduction of the selected company, analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUROŠOVÁ, Marie. \textit{Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8y5f5l/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jurošová, Marie. Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda