Tvorga neformálního kurikula - integrovaná terénní výuka v modelové oblasti formou cykloturistiky – Mgr. Tomáš Vašek
Mgr. Tomáš Vašek
Master's thesis
Tvorga neformálního kurikula - integrovaná terénní výuka v modelové oblasti formou cykloturistiky
Creation of Non-formal Curriculum - Integrated Field Work in a Model Area by Cycling
Abstract:
Úvodní část vychází fyzické a socioekonomické geografie a týká se modelové oblasti. Druhá část začleňuje administrativně-právní podmínky organizace terénní výuky. Třetí část začleňuje tvorbu cyklotras.Abstract:
The facts in the introduction come mainly from physical and social-economy geography and specialize on the model area. The second section addresses administratively-jurdical specification of fieldwork organization. The third part covers makeing cycling trails.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fqygh/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2007
- Supervisor: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠEK, Tomáš. \textit{Tvorga neformálního kurikula - integrovaná terénní výuka v modelové oblasti formou cykloturistiky}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Sports Studies. 2007. Available from: https://theses.cz/id/8y72ee/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Lower Secondary School Teacher Training in Geography
Theses on a related topic
-
Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování)
Petr Kluska -
Možnosti motivace a aktivizace žáků ZŠ a SŠ k učivu rovnice a nerovnice
Lenka Vaňková -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Hodnocení a sebehodnocení pohybové gramotnosti u žáků 2. stupně ZŠ a srovnání vesnické a městské školy
Aneta SLÁMOVÁ -
Míra informovanosti žáků a studentů posledních ročníků ZŠ a SŠ o drogách a drogových závislostech
Andrea Šťastná -
Prevence vadného držení těla u leváků a praváků při zrychleném růstu v období puberty a adolescence
Aneta Nedomová -
Analýza názorů žáků a učitelů ZŠ a SŠ na začlenění žáků se sluchovým postižením do běžných tříd
Nikola Leblochová