Bc. Kateřina Kavanová

Diplomová práce

Návrh marketingového mixu pro občanské sdružení (spolek)

Design marketing mix for a civic association (association)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro občanské sdružení (spolek). Práce je obsahově rozdělena do pěti základních částí. Zabývá se především marketingovým mixem služeb, analýzou občanského sdružení (spolku) a jeho okolí, dále analytickými metodami PEST a SWOT. Výsledky těchto metod a skladba marketingového mixu jsou využity při tvorbě jednotlivých návrhů na zlepšení marketingového …více
Abstract:
This thesis deals with the design of the marketing mix for a civic association (association). The thesis is divided into five main parts. It mainly deals with the marketing mix of services, analyzing civic association (association) and its surroundings, as well as analytical methods PEST and SWOT. The results of these methods and composition of the marketing mix are used in the creation of individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Gabriela Růžičková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting