Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě – Bc. Aneta Tesaříková
Bc. Aneta Tesaříková
Master's thesis
Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě
The Sales Policy Innovation of the Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na inovaci prodejní politiky ve vybrané firmě. Daná organizace se zabývá prodejem automobilů, včetně následných služeb či servisu automobilů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje poznatky, které se týkají marketingu, marketingového mixu, distribuce, typologií inovací a analytických metod, které jsou čerpány z odborné literatury …moreAbstract:
The master´s thesis focuses on the Innovation of sales policy in the selected company. The company deals with the sale of cars, including after-sales services or car repair service. The master´s thesis is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part includes knowledge related to marketing, marketing mix, distribution, typology of innovations and analytical methods, which are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tesaříková, Aneta. Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Cenová politika v podniku
Lukáš Fránek -
Řízení prodejní politiky
Richard Janalík -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná