Bc. Aneta Tesaříková

Master's thesis

Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě

The Sales Policy Innovation of the Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na inovaci prodejní politiky ve vybrané firmě. Daná organizace se zabývá prodejem automobilů, včetně následných služeb či servisu automobilů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje poznatky, které se týkají marketingu, marketingového mixu, distribuce, typologií inovací a analytických metod, které jsou čerpány z odborné literatury …more
Abstract:
The master´s thesis focuses on the Innovation of sales policy in the selected company. The company deals with the sale of cars, including after-sales services or car repair service. The master´s thesis is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part includes knowledge related to marketing, marketing mix, distribution, typology of innovations and analytical methods, which are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tesaříková, Aneta. Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing