Call centrum a telefonní bankovnictví v ČR – Kateřina Líznová
Kateřina Líznová
Bachelor's thesis
Call centrum a telefonní bankovnictví v ČR
Call Center and Telebanking in the Czech Republic
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedúci: PaedDr. PhDr. Jiří DOSTÁL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Líznová, Kateřina. Call centrum a telefonní bankovnictví v ČR. Olomouc, 2009. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Company Economics and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva