Bc. Martina Jocovová

Bachelor's thesis

Využití výzkumu trhu při analýze a optimalizaci produktu

Market research applications for product analysis and optimization
Abstract:
Výzkum trhu mezi pacienty s chronickým onemocněním nebo jejich ošetřujícím personálem je velmi citlivá záležitost. Firma, která přistupuje k této skupině zákazníků bez patřičné empatie a znalosti problematiky s jedinou snahou - umístit své zboží – si může poměrně snadno poškodit svou pověst a na dlouhou dobu tím uzavřít cestu k budoucí spolupráci. V případě, že se chystá uvést na trh technologicky …more
Abstract:
Market research among patients with chronic diseases or among their nursing staff is a very delicate matter. A company approaching these customer groups without empathy and relevant knowledge (and with the only goal to place their commodity) may damage its reputation relatively easily and close its way to further cooperation for a long time. Heightened caution is logical in the situation of launching …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní