Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s. – Bc. Robert Imling
Bc. Robert Imling
Diplomová práce
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Analysis of the effectiveness of sales support tools at point of sale at the firm Hypermarket a.s.
Anotace:
Práce bude zaměřená na nástroje komunikace v místě prodeje a jejích efektivitu. Ujasním základní pojmy nástrojů podpory prodeje, způsoby použití v místě prodeje a jejích efektivitu. Analyzuji mix použitých komunikátů podpory prodeje u mnou vybrané společnosti. Závěrem vyhodnotím výsledky získané analýzou a stanovým nejefektivnější nástroj podpory prodeje v místě prodeje.Abstract:
The work will be focused on tools for sales and its efficiency. Settling the basic concepts of sales support tools, how to use point of sale and its efficiency. Analyzing the mix of things are communicated sales support for my selected company. Finally, the analysis will evaluate the results obtained with a tent and effective tool for promoting sales in the point of sale.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w97o8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
Karolína Pavlicová -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková