Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s. – Bc. Robert Imling
Bc. Robert Imling
Master's thesis
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Analysis of the effectiveness of sales support tools at point of sale at the firm Hypermarket a.s.
Abstract:
Práce bude zaměřená na nástroje komunikace v místě prodeje a jejích efektivitu. Ujasním základní pojmy nástrojů podpory prodeje, způsoby použití v místě prodeje a jejích efektivitu. Analyzuji mix použitých komunikátů podpory prodeje u mnou vybrané společnosti. Závěrem vyhodnotím výsledky získané analýzou a stanovým nejefektivnější nástroj podpory prodeje v místě prodeje.Abstract:
The work will be focused on tools for sales and its efficiency. Settling the basic concepts of sales support tools, how to use point of sale and its efficiency. Analyzing the mix of things are communicated sales support for my selected company. Finally, the analysis will evaluate the results obtained with a tent and effective tool for promoting sales in the point of sale.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w97o8/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IMLING, Robert. \textit{Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/8yt6la/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
Karolína Pavlicová -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková