Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců s mentálním postižením v předškolním věku – Anna KADERKOVÁ
Anna KADERKOVÁ
Bachelor's thesis
Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců s mentálním postižením v předškolním věku
Application of alternative and augmentative methods in communication with preschool-aged individuals with intellectual disability
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využívání prostředků alternativní a augmentativní komunikace u dětí předškolního věku s mentálním postižením. V teoreticky koncipované části BP bude komplexně vymezena problematika mentálního postižení (definice, etiologie, klasifikace a jedinec s MP ve vzdělávacím procesu). Dále bude pozornost věnována popisu vývoje řeči, jakož i specifikaci narušené komunikační …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of using the means of alternative and augmentative communication in preschool children with mental disabilities. The theoretically conceived part of BP will comprehensively define the issue of mental disabilities (definition, etiology, classification and the individual with MP in the educational process). Furthermore, attention will be paid to the description …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADERKOVÁ, Anna. \textit{Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců s mentálním postižením v předškolním věku}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/8z01le/.
Jak správně citovat práci
KADERKOVÁ, Anna. Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců s mentálním postižením v předškolním věku. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education of preschool age - Kindergarten Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková
Názov
Vložil
Vložené
Práva