Miloslav Vach

Master's thesis

Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu

Usage of Artificial Intelligence Technology in Social Media Marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na umělou inteligenci, sociální sítě a studentský spolek na Fakultě informatiky a statistiky na VŠE – to jsou tři oblasti, které si zvolil autor za oblasti k poznání. Práce pojednává v začátcích o umělé inteligenci a social media marketingu z teoretického hlediska. Vyvozuje zásadní informace pro přiblížení problematiky a následně získané teoretické znalosti aplikuje …more
Abstract:
This thesis focuses on artificial intelligence, social networks, and the student association at the Faculty of Informatics and Statistics at the University of Economics in Prague (VŠE) – three areas chosen by the author for exploration. The initial part of the thesis discusses artificial intelligence and social media marketing from a theoretical perspective. It derives essential information to clarify …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Jiří Korčák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94338