Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení perlitových výrobků společnosti PERLIT spol.s r.o.na trhu – Bc. Eva SMILKOVÁ
Bc. Eva SMILKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení perlitových výrobků společnosti PERLIT spol.s r.o.na trhu
A prokject of marketing communication for betterment of the position a produsts of PERLIT s.r.o. on the market
Anotace:
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikační proces a realizace marketingové komunikace. Obsahem praktické části je analýza marketingové komunikace PERLIT s.r.o.. Další část je těžištěm celé diplomové práce. Obsahuje východiska a vypracování …víceAbstract:
The theoretic part is focused on retrieval and systemization of the theoretic knowledge related to the given topic, it means characteristic of constituent instruments of marketing communication, communication process , and the realization of marketing communication. The conent ot the practical part is an analysis of the marketing communication of the company PERLIT s.r.o. Another part is the key point …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3944
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMILKOVÁ, Eva. \textit{Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení perlitových výrobků společnosti PERLIT spol.s r.o.na trhu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/8zen7a/.
Jak správně citovat práci
SMILKOVÁ, Eva. Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení perlitových výrobků společnosti PERLIT spol.s r.o.na trhu. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.