Grafomotorické dovednosti jako znak školní zralosti – Bc. Svatava SÝKOROVÁ
Bc. Svatava SÝKOROVÁ
Master's thesis
Grafomotorické dovednosti jako znak školní zralosti
Graphomotorics skills as a sign of school maturity
Abstract:
Diplomová práce pojednává o tom, jaký vliv má rozvoj grafomotoriky na děti v posledním ročníku předškolního vzdělávání a na děti s odkladem školní docházky. V teoretické části, která je složena ze tří kapitol se v první kapitole zabývá předškolním vzděláváním, ve druhé kapitole jsou popsány oblasti školní mezi které řadíme především motoriku, kresbu, řeč, matematické představy, vnímání prostoru a času …moreAbstract:
The thesis discusses the impact of the development graphomotorics of children in their last year of pre-school education and children with postponed school attendance. In the theoretical part which consists of three chapters in the first chapter deals with the pre-school education, in the second chapter describes the area of school among which include, in particular motor skills, drawing, speech, mathematical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jitka Petrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SÝKOROVÁ, Svatava. Grafomotorické dovednosti jako znak školní zralosti. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Pedagogy / Pre-School Education
Theses on a related topic
-
Diagnostika školní zralosti pomocí nástroje iSophi
Marie Juroszová -
Analýza vývoje dětí s odkladem školní docházky na základě orientačního mapování školní zralosti
Zuzana Holubjaková -
Analýza komunikačních dovedností dítěte s vývojovou dysfázií v kontextu školní zralosti
Tereza Davidová -
Vnímání školní zralosti předškolních dětí pohledem jejich rodičů a předškolních pedagogů
Kateřina Havránková -
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Posuzování školní zralosti dítěte a praktické využití metod DV při diagnostikování školní zralosti
Dagmar Jurová -
Analýza školní zralosti u dětí předškolního věku ze sociálně znevýhodněného prostředí
Zuzana Filípková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights