Karolína Jandová

Bakalářská práce

Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh

Managing Business Tactics in a New Product Market Entry
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je sestavit marketingovou a obchodní strategii pro novou značku na trhu a její produkt. Teorie v bakalářské práci shrnuje pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část se věnuje novému předmětu podnikání a aplikaci odborných poznatků do praxe. Obsahem je také zhodnocení situace a doporučení řešení.
Abstract:
The aim of this thesis is to make a marketing and business strategy for a new brand in the market and its product. The theoretical part of the thesis summarizes the concepts related to the issue. The practical part is devoted to new subject of business and the application of professional knowledge in practice. The content also includes the solution of the situation and possible solutions.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2020
  • Vedoucí: Ing. Josef Polák, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Stanislav Heczko, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS