Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh – Karolína Jandová
Karolína Jandová
Bakalářská práce
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Managing Business Tactics in a New Product Market Entry
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je sestavit marketingovou a obchodní strategii pro novou značku na trhu a její produkt. Teorie v bakalářské práci shrnuje pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část se věnuje novému předmětu podnikání a aplikaci odborných poznatků do praxe. Obsahem je také zhodnocení situace a doporučení řešení.Abstract:
The aim of this thesis is to make a marketing and business strategy for a new brand in the market and its product. The theoretical part of the thesis summarizes the concepts related to the issue. The practical part is devoted to new subject of business and the application of professional knowledge in practice. The content also includes the solution of the situation and possible solutions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/igs7g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Josef Polák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Stanislav Heczko, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Soutěž jako metoda marketingové propagace
Petra Špačková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Market Analysis and Price Analysis of Agricultural Tyres Market in France: Case Study Mitas
Tomáš Husták -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Social Media as a Marketing Tool for Online Store Promotion: ABCstore brand case
Adelya Bilgin -
Strategie online marketingu pro začínající podnik
Nela Panchártková -
Návrh strategie podniku ve fázi zakládání podniku
Pavel Šimák -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong