Karolína Jandová

Bachelor's thesis

Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh

Managing Business Tactics in a New Product Market Entry
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je sestavit marketingovou a obchodní strategii pro novou značku na trhu a její produkt. Teorie v bakalářské práci shrnuje pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část se věnuje novému předmětu podnikání a aplikaci odborných poznatků do praxe. Obsahem je také zhodnocení situace a doporučení řešení.
Abstract:
The aim of this thesis is to make a marketing and business strategy for a new brand in the market and its product. The theoretical part of the thesis summarizes the concepts related to the issue. The practical part is devoted to new subject of business and the application of professional knowledge in practice. The content also includes the solution of the situation and possible solutions.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 9. 2020
  • Supervisor: Ing. Josef Polák, Ph.D.
  • Reader: Ing. Stanislav Heczko, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS