Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh – Karolína Jandová
Karolína Jandová
Bachelor's thesis
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Managing Business Tactics in a New Product Market Entry
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je sestavit marketingovou a obchodní strategii pro novou značku na trhu a její produkt. Teorie v bakalářské práci shrnuje pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část se věnuje novému předmětu podnikání a aplikaci odborných poznatků do praxe. Obsahem je také zhodnocení situace a doporučení řešení.Abstract:
The aim of this thesis is to make a marketing and business strategy for a new brand in the market and its product. The theoretical part of the thesis summarizes the concepts related to the issue. The practical part is devoted to new subject of business and the application of professional knowledge in practice. The content also includes the solution of the situation and possible solutions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/igs7g/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2020
- Supervisor: Ing. Josef Polák, Ph.D.
- Reader: Ing. Stanislav Heczko, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDOVÁ, Karolína. \textit{Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/8zo10y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Soutěž jako metoda marketingové propagace
Petra Špačková -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Market Analysis and Price Analysis of Agricultural Tyres Market in France: Case Study Mitas
Tomáš Husták -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Social Media as a Marketing Tool for Online Store Promotion: ABCstore brand case
Adelya Bilgin -
Strategie online marketingu pro začínající podnik
Nela Panchártková -
Návrh strategie podniku ve fázi zakládání podniku
Pavel Šimák -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong