Vliv technologického pokroku na nákupní chování zákazníků – Jusuf Nawabi
Jusuf Nawabi
Master's thesis
Vliv technologického pokroku na nákupní chování zákazníků
The impact of technological progress on customer buying behaviour
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tématu moderních technologiím užívaných v maloobchodě a jejich vlivu na nákupní chování zákazníků v České republice. Pozornost byla věnována technologiím, které se v současné době využívají na tuzemském trhu, ale bylo upozorněno i na trendy v zahraničí. Cíl diplomové práce je identifikovat používané nové technologie v maloobchodě a zhodnotit postoje a názory českých zákazníků …moreAbstract:
This Master’s thesis is focused on modern technologies used in retail trade and their influence on customer buying behaviour in the Czech Republic. Special attention is paid to technologies used in the Czech market but was notified also on trends abroad. The goal of this work is to identify new technologies used in retail and evaluate the attitudes and opinions of Czech customers. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82792
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82792
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Nákupní chování vybraných generací
Jan Machalica -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková