Filip VESELÝ

Bachelor's thesis

1. Teoretická část: Střih v sekvenčních technologiích a jeho rozdíly v rámci forem 2. Praktická část: Amputace

1. Theoretical Part: Live Editing And Its Differences in The Forms 2. Practical Part: Amputation
Anotácia:
Tématem teoretické části bakalářské práce je střih v sekvenčních technologiích a jeho rozdíly v rámci formy. V kompilační částí se práce zabývá historickým vývojem technologie sekvenčního snímání. Poté se dostává ke srovnání profese obrazového střihače a střihové skladby při sekvenčním snímání s profesí střihače postprodukčního a střihové skladby záběrovým způsobem snímaného díla. Zde vytváří vlastní …viac
Abstract:
The topic of the theoretical part is live editing and its differences in the forms. First, this thesis describes historical background of the multiple-camera setup, which leads it to the comparison between technical director?s and editor?s profession. Here it generates its own conclusions and finally compares live editing of different TV programme forms.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Zverejniť od: 15. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: MgA. Libor Nemeškal

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VESELÝ, Filip. 1. Teoretická část: Střih v sekvenčních technologiích a jeho rozdíly v rámci forem 2. Praktická část: Amputace. Zlín, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Sound and Editing