Mapovanie procesu zoznámenia nového zamestnanca Masarykovej univerzity s potrebnými IT službami. – Bc. Laura Ménová
Bc. Laura Ménová
Diplomová práce
Mapovanie procesu zoznámenia nového zamestnanca Masarykovej univerzity s potrebnými IT službami.
Mapping of the process of introduction of the new employees at Masaryk University to the IT services needed
Abstract:
The Diploma thesis deals with mapping the process of introduction of the new employees at Masaryk University to the IT services needed. The goal of the thesis is to define problematic areas in the current state of the process and, by means of that, to help improve it. In the theoretical part, the thesis provides definitions of the key concepts, such as the onboarding process itself, onboarding as a …víceAbstract:
Diplomová práca sa venuje mapovaniu procesu zoznámenia nových zamestnancov Masarykovej univerzity s potrebnými IT službami. Cieľom práce je definovať problematické miesta v súčasnom procese a pomôcť tak k jeho zlepšeniu a zefektívneniu. V teoretickej časti sa práca venuje definícii kľúčových konceptov, ako sú proces onboardingu, vnímanie onboardingu ako služby, dizajn služieb a zážitok. V aplikačnej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m6mmp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Michal Černý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
Filip Pražák -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Analýza IT služeb pro pacienty s diagnózou Diabetes melitus
Lukáš Števko -
IT služby v procesu adaptace zaměstnanců: Design průvodce pro nové zaměstnance Masarykovy univerzity
Jan Valtr -
Analýza IT služeb Masarykovy univerzity z pohledu jejich vlastníků
Pavlína Špringerová -
Aligning IT4IT Reference Architecture with ServiceNow Platform
Jiří Oktábec -
Methodology of Service design in the context of Smart City
Ema Liptáková -
Analýza IT služieb a procesov a návrh implementácie nového katalógu služieb podľa rámcu ITIL v konkrétnej firme
Rastislav Varzaly