Tvořivé myšlení a školní zralost – Jana ZERONIKOVÁ, DiS.
Jana ZERONIKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Tvořivé myšlení a školní zralost
Creative thinking and school maturity
Anotace:
Bakalářskou práci provází myšlenka vzájemného vztahu mezi tvořivostí a školní zralostí, jakožto jednou ze složek kognitivních procesů. V teoretické části jsou představena témata - školní zralost, tvořivost, dětská kresba a její periodizace. Zkoumanou skupinu tvoří 36 dětí z přípravných tříd a 32 dětí z mateřských škol. Nástroji výzkumu jsou Urbanův figurální test tvořivého myšlení (TSD - Z) a Jiráskův …víceAbstract:
This thesis is tied together with the idea of mutual relationship between creativity and educational readiness, being one of the primary parts of cognitive processes. In the theoretical part of the thesis, several topics are introduced, such as - educational readiness, creativity, children's drawing and its periodization. The examined group was composed of 36 children of preparatory classes and 32 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Wedlichová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZERONIKOVÁ, Jana. Tvořivé myšlení a školní zralost. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Odklad povinné školní docházky v kontextu výsledků ve vybraných testech školní zralosti
Lucie KOZÁKOVÁ -
Odlišnosti v provedení Urbanova figurálního testu tvořivého myšlení dětí se specifickými poruchami učení
Lucie LAVÍROVÁ -
Projektování předškolního vzdělávání s hudebně-dramatickými prvky se zaměřením na školní zralost
Alice Prokopová -
Úspěšnost žáků na začátku školní docházky, školní zralost a připravenost
Lucie BUDÍNOVÁ -
Školní zralost a připravenost se zaměřením na grafomotoriku
Lucie MIKOŠKOVÁ -
Školní zralost dětí se zrakovým a kombinovaným postižením a jejich následný školní vývoj
Dana Dušková -
Školní zralost u dětí s dětskou mozkovou obrnou
Martina Vidláková -
Školní zralost
Lucie JAŠTÍKOVÁ