Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh – Bc. David Procházka
Bc. David Procházka
Master's thesis
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
Marketing Strategy of Market Entry
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje problematice marketingové strategie zavádění nového výrobku na trh. Práce se soustředí na praktickou analýzu týkající se uvedení nového výrobku tekuté hydroizolace SikaRoof®MTC na český trh. Práce je rozdělena na tři hlavní části – část teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část práce pojednává především o marketingových postupech a analýzách souvisejících …moreAbstract:
The present diploma thesis deals with the marketing strategy of introducing a new product to the market. It focuses on the practical analysis regarding the implementation of the new product of the liquid hydro-isolation “SikaRoof®MTC” (Moisture Triggered Chemistry) to the Czech market. The thesis is divided into three main parts – theoretical, analytical and a suggestion part. The subject matter of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/cgmky/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Miňovský, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
Barbora Strýčková -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková -
Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh
Leoš Lacina -
Marketingová strategie pro uvedení nového výrobku na trh
Jaroslava Koumarová -
Marketingová analýza uvedení nového výrobku na trh pro oblast vodního hospodářství
Jan Plíhal -
Zpracování marketingového plánu pro uvedení nového výrobku na trh
Patrik Prchala