Poznávací zájezd do Paříže – Bc. Kateřina Hubálková
Bc. Kateřina Hubálková
Bakalářská práce
Poznávací zájezd do Paříže
Paris Sightseeing Tour
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na sedmidenní poznávací zájezd do Paříže. Cílem je na základě vybraných metod marketingového výzkumu zpracování poznávacího zájezdu po vybraných turistických atraktivitách Paříže, včetně kalkulace a itineráře zájezdu. V první části se věnuji teoretické části vybraným základním pojmům z oblasti cestovního ruchu jako je zájezd, cestovní kancelář a cestovní agentura, dále …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on a seven-day Paris sightseeing tour. The aim is based on selected methods of marketing research to proces a sightseeing tour of selected tourist attractions of Paris, including the calculation and itinerary of the tour. In the first part, I deal with the theoretical part of selected basic concepts in the field of tourism such as touroperator, travel agency`s, as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rf5qu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Patrik Kajzar, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova