Internet jako distribuční kanál audiovizuální tvorby – Bc. Marek Hejský
Bc. Marek Hejský
Diplomová práce
Internet jako distribuční kanál audiovizuální tvorby
Internet as a distributional channel of selected products of audiovisual media
Anotace:
Práce nejprve definuje audiovizuální dílo, technické prostředky uchování a šíření audiovizuálních děl. Dále se zabývá prostředím internetu ve vztahu k šíření audiovizuální tvorby, popisuje současný stav v České republice a ve světě. Zmiňuje právní stránku distribuce audiovizuálního díla. Dále se věnuje popisu reklamních možností v prostředí internetu, i s akcentem na prostředí stránek s videoobsahem …víceAbstract:
The thesis first defines audiovisual works, technology preservation and dissemination of audiovisual works. It also deals with the Internet environment in relation to the distribution of audiovisual works, describes the current situation in the Czech Republic and abroad. It mentions the legal aspect of the distribution of audiovisual works. It also deals with description of the advertising opportunities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dspxp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internet jako distribuční kanál vybraných produktů audiovizuální tvorby
Zdeněk Franta -
Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
Jakub Rálek -
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
Distribuční problematika služby Netflix na českém trhu
Jan Zábranský -
Cesta product placement na televizní obrazovku
Alžběta Bláhová -
Automatické generovanie metadát pre Audio a Video On Demand systém
Peter Kultán -
Effective Video Marketing using YouTube Video Hosting
Elizaveta Zakharova