Segmentácia trhu kávy z pohľadu maloobchodu – Michal Kadilák
Michal Kadilák
Master's thesis
Segmentácia trhu kávy z pohľadu maloobchodu
Segmentace trhu kávy z hlediska maloobchodu
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat a popsat jednotlivé segmenty na trhu kávy v České republice, a následně vytvořit marketingová doporučení k jejich zasažení. Naplnění tohto cíle není možné bez znalosti celého trhu a segmentů spotřebitelů trhu kávy. K popisu trhu byla použita data agantury Nielsen, k segmentaci naopak data MML-TGI agentury Median. K dokreslení situace na trhu kávy …viacAbstract:
The main objective of this Masters thesis is to identify and describe segments of customers in coffee market in Czech republic. Furthermore objective is to formulate marketing recommendation on how to address those customers. To fullfil this goal is not be possible without deep knowledge of whole coffee market and of those customer segments. To understand the market itself, data from Nielsen agency …viacAbstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je identifikovať a popísať jednotlivé segmenty na trhu kávy v Českej republike, a následne vytvoriť marketingové doporučenia k ich zasiahnutiu. Naplnenie tohto cieľa nie je možné bez znalosti celého trhu a segmentov spotrebiteľov trhu kávy. K popisu trhu sú použité data agantúry Nielsen a k segmentácii zas data MML-TGI agentúry Median. K dokresleniu situácie na …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40667
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu zdravého stravování
Eldar Irzhanov -
Segmentace trhu čokolády v České republice
Barbora Květoňová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Svatopluk Hybš -
Segmentace trhu dětské výživy
Daniela Hrůzová -
Segmentace kosmetického trhu v České republice
Tomáš Ježek -
Segmentace trhu pracích prostředků
Barbora Bulantová -
Metodologie segmentace realitního trhu pro oceňovací proces
Michal Dadák