Ing. Kamila Jánská

Bakalářská práce

Komunikační funkce obalu

Communication function of the packaging
Anotace:
Co si představíme pod pojmem komunikační funkce obalu? Mnozí z nás si představí to, co na nás působí, když přijdeme do obchodu a zaujme nás obal produktu, který ani nemusíme potřebovat, ani to není cíl našeho nákupu, ale prostě už z dálky nás upoutá něco zvláštního, něco, co nás ovlivní, vyvede z míry, absolutně nás nadchne, udělá v nás zmatek, vyvolá silné emoce. Uvede nás do stavu „euforie“, kdy …více
Abstract:
What do we imagine under the term of communication function of packaging? Many of us imagine what gives us the impression when we come to the store and we are attracted by the package of product, which we do not need, even it is not the target of our shopping, but simply from a distance there is something interesting what attract us, something what might influence us, leads from a rate, absolutely …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace