Ing. Kamila Jánská
Bakalářská práce
Komunikační funkce obalu
Communication function of the packaging
Anotace:
Co si představíme pod pojmem komunikační funkce obalu? Mnozí z nás si představí to, co na nás působí, když přijdeme do obchodu a zaujme nás obal produktu, který ani nemusíme potřebovat, ani to není cíl našeho nákupu, ale prostě už z dálky nás upoutá něco zvláštního, něco, co nás ovlivní, vyvede z míry, absolutně nás nadchne, udělá v nás zmatek, vyvolá silné emoce. Uvede nás do stavu „euforie“, kdy …víceAbstract:
What do we imagine under the term of communication function of packaging? Many of us imagine what gives us the impression when we come to the store and we are attracted by the package of product, which we do not need, even it is not the target of our shopping, but simply from a distance there is something interesting what attract us, something what might influence us, leads from a rate, absolutely …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wb2hw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)
Radka Šplíchalová -
Neuromarketing
Lenka Bejdová -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
Martina Poláková