Ing. Kamila Jánská
Bachelor's thesis
Komunikační funkce obalu
Communication function of the packaging
Abstract:
Co si představíme pod pojmem komunikační funkce obalu? Mnozí z nás si představí to, co na nás působí, když přijdeme do obchodu a zaujme nás obal produktu, který ani nemusíme potřebovat, ani to není cíl našeho nákupu, ale prostě už z dálky nás upoutá něco zvláštního, něco, co nás ovlivní, vyvede z míry, absolutně nás nadchne, udělá v nás zmatek, vyvolá silné emoce. Uvede nás do stavu „euforie“, kdy …moreAbstract:
What do we imagine under the term of communication function of packaging? Many of us imagine what gives us the impression when we come to the store and we are attracted by the package of product, which we do not need, even it is not the target of our shopping, but simply from a distance there is something interesting what attract us, something what might influence us, leads from a rate, absolutely …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wb2hw/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Ing. Jitka Černá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)
Radka Šplíchalová -
Neuromarketing
Lenka Bejdová -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
Martina Poláková