Využívání nových marketingových trendů firmy Panta Rhei s.r.o. – Bc. Jana Jardeková
Bc. Jana Jardeková
Diplomová práce
Využívání nových marketingových trendů firmy Panta Rhei s.r.o.
Current marketing trends in the use of company Panta Rhei s.r.o.
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate new marketing trend activities for the company Panta Rhei s.r.o. and to suggest solutions for possible improvement. This will include primary research using the survey method. The first chapter of the thesis contains a theory of marketing communications and details of the new marketing trends. The trends are digital marketing, content marketing, and artificial …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotiť aktivity týkajúce sa využívania vybraných nových marketingových trendov spoločnosti Panta Rhei s.r.o. a navrhnúť odporučenia pre možné zlepšenie. Na základe analýzy súčasného stavu využívania nových marketingových trendov bude naplánovaný primárny výskum prostredníctvom dotazovania. V prvej kapitole diplomovej práce sú zhrnuté teoretické východiská marketingovej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/lledz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia v očnej optike
Alena Anna KALOČOVÁ -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku
Marie Jurošová -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Špecifiká marketingu veľkoobchodov so zameraním na súčasné marketingové trendy B2B prostredia
Denis Gondek -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková