Využívání nových marketingových trendů firmy Panta Rhei s.r.o. – Bc. Jana Jardeková
Bc. Jana Jardeková
Master's thesis
Využívání nových marketingových trendů firmy Panta Rhei s.r.o.
Current marketing trends in the use of company Panta Rhei s.r.o.
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate new marketing trend activities for the company Panta Rhei s.r.o. and to suggest solutions for possible improvement. This will include primary research using the survey method. The first chapter of the thesis contains a theory of marketing communications and details of the new marketing trends. The trends are digital marketing, content marketing, and artificial …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotiť aktivity týkajúce sa využívania vybraných nových marketingových trendov spoločnosti Panta Rhei s.r.o. a navrhnúť odporučenia pre možné zlepšenie. Na základe analýzy súčasného stavu využívania nových marketingových trendov bude naplánovaný primárny výskum prostredníctvom dotazovania. V prvej kapitole diplomovej práce sú zhrnuté teoretické východiská marketingovej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/lledz/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2022
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JARDEKOVÁ, Jana. \textit{Využívání nových marketingových trendů firmy Panta Rhei s.r.o.}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/90sfu6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia v očnej optike
Alena Anna KALOČOVÁ -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku
Marie Jurošová -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Špecifiká marketingu veľkoobchodov so zameraním na súčasné marketingové trendy B2B prostredia
Denis Gondek -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková