Radek JANKŮ
Bachelor's thesis
Propagace hudebního festivalu Hip Hop Kemp
Music Festival Hip Hop Kemp Promotions
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci hudebního festivalu Hip Hop Kemp s bližším zaměřením na propagaci internetovou. V teoretické části se práce zabývá definicí hudebního festivalu, vytyčením jeho marketingového a komunikačního mixu a popisu možností propagace festivalu v rámci internetu. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány právě na festival Hip Hop Kemp. Jsou zhodnoceny …moreAbstract:
Thesis is focused on music festival Hip Hop Kemp promotions with a closer focus on online promotions. Theoretical part talks about definition of music festivals, marketing and communication mix and about options of festival's promotions on the Internet. In the practical part these theoretical findings are applied to the Hip Hop Kemp festival. Practical part is about general marketing activities with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2012
Accessible from:: 3. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANKŮ, Radek. Propagace hudebního festivalu Hip Hop Kemp. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociální podnikání jako důležitý prvek komunitní sociální práce
Marie Lopaurová -
Sociální sítě a internet a jejich využití v sociální práci
Martin Synek -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Komparační analýza informací prezentovaných vinařstvími na sociální síti Facebook a webových stránkách
Maria Kokoreva -
Sociální média jako zdroj informací v těhotenství
Peichlová Peichlová -
Analýza sociální struktury šachové komunity a vytvoření webových stránek šachového oddílu
Milan Vašíček -
Virtuální prostor jako zdroj sociální exkluze Romů. Černošská gheta, hip hopeři a rapeři jako vzory romské mládeže
Alžběta BRYCHTOVÁ