Efektivní fungování multi-level marketingu – Petra SOJKOVÁ
Petra SOJKOVÁ
Diplomová práce
Efektivní fungování multi-level marketingu
Efficient functioning of multi-level marketing
Anotace:
Charakteristika multi-level marketingu, analýza fungování v České republice.Abstract:
Describes a multi-level marketing, Analysis the functioning in The Czech republic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOJKOVÁ, Petra. Efektivní fungování multi-level marketingu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Michaela Davidová -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Komparace obchodních společností využívajících multi-level marketing
Adéla VRTÍLKOVÁ -
Přímý prodej Provident Financial - porovnání s konkurencí a jeho stimulace
Jitka Opekarová