Zprostředkovaný kontakt jako nástroj zmírnění předsudků vůči minoritám – Aneta HRDINOVÁ
Aneta HRDINOVÁ
Bakalářská práce
Zprostředkovaný kontakt jako nástroj zmírnění předsudků vůči minoritám
Vicarious contact as a means of reducing prejudice against minorities
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda metoda zprostředkovaného kontaktu skrze jednorázovou intervenci prostřednictvím videa zmírní předsudky vůči dvěma minoritám, Romům a Vietnamcům, u zkoumaných osob ve věku 18 až 25 let. Efekt videí jsme zjišťovali pomocí dotazníku INTERMIN, který jsme museli pro naše výzkumné účely mírně poupravit. Pro zjištění výsledků jsme vytvořili jeden dotazník, který …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to determine whether the method of vicarious contact through a one-time intervention through video alleviates prejudices against two minorities, Roma and Vietnamese, in the subjects aged 18 to 25 years. We determined the effect of the video using the INTERMIN questionnaire, which we chose to slightly modify for our research purposes. To find out the results, we …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Oľhová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRDINOVÁ, Aneta. Zprostředkovaný kontakt jako nástroj zmírnění předsudků vůči minoritám. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv meziskupinového kontaktu a jazykové abstraktnosti ve zpravodajství o menšinách na postoje vůči menšinám
Pavla Linhartová -
Postoje žáků středních škol k národnostním a etnickým menšinám
Prokop Dvořák -
Postoje studentů LF a PF MU k romskému etniku
Leona Michalcová -
Postoje žáků středních škol k národnostním menšinám
Nikol Ingrová -
Tolerance a postoje k odlišnostem žáků středních škol
Zdeňka Kacejová