Obchodní a kulturní specifika Indonésie – Tereza Hlohovská
Tereza Hlohovská
Bakalářská práce
Obchodní a kulturní specifika Indonésie
Business and cultural specifics of Indonesia
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit specifika Indonéské republiky v oblasti ekonomické, obchodní a kulturní. První kapitola představuje Indonésii jako zemi v jihovýchodní Asii, její geografickou polohu, obyvatelstvo, stručnou historii včetně současného státního zřízení a také jako turistickou oblast. Druhá kapitola analyzuje základní makroekonomické údaje a jejich vývoj za posledních deset let …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to approach specifics of the Republic of Indonesia in the field of economics, business and culture. The first chapter represents Indonesia as a country in Southeast Asia, its geographical location, population, short history including current political system and also as a touristic area. The second chapter analyses main macroeconomic indicators and their course during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Pavel Knecht
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Some Cross-Cultural Differences within the EU and Compared to Some of Their Business Partners (from Turkey and Other Countries)
Jarmila Grígelová -
Vliv náboženství na podnikatelskou etiku a obchodní etiketu v arabských zemích
Zdeňka Kletečková -
Obchodní a kulturní specifika Albánie
Kateřina Netíková -
Obchodní specifika a kulturní zvyklosti Spojených arabských emirátů
Michaela Důrková -
Košer turismus v Praze
Martina Zdichyncová