Tereza Hlohovská

Bakalářská práce

Obchodní a kulturní specifika Indonésie

Business and cultural specifics of Indonesia
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit specifika Indonéské republiky v oblasti ekonomické, obchodní a kulturní. První kapitola představuje Indonésii jako zemi v jihovýchodní Asii, její geografickou polohu, obyvatelstvo, stručnou historii včetně současného státního zřízení a také jako turistickou oblast. Druhá kapitola analyzuje základní makroekonomické údaje a jejich vývoj za posledních deset let …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to approach specifics of the Republic of Indonesia in the field of economics, business and culture. The first chapter represents Indonesia as a country in Southeast Asia, its geographical location, population, short history including current political system and also as a touristic area. The second chapter analyses main macroeconomic indicators and their course during …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: Františka Müllerová
  • Oponent: Pavel Knecht

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35399

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod