Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní? – Bc. František Dolejší
Bc. František Dolejší
Bakalářská práce
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
Is a TV commercial still relevant as a tool for promoting services or products?
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jestli je televizní reklama stále ještě relevantní, a to ve spektru věkových kategorií, typů reklam a cenových kategorií. Využitím šetření získat nejaktuálnější postoje lidí. Přínosem jsou aktuální data a vyhodnocení, zda je TV reklama ještě v dnešní době relevantní a zda má vliv na rozhodování jedince.Abstract:
The key of this work is to review if a tv commercial is still relevant as a tool. Including different categories, spectre of commercials and price categories. With a use of questionnaire to find out the most actual data to evaluate. The main benefit should be actual data and the verdict of the relevancy of a tv commercial per decising point of a human being.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r4asb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
- Oponent: Ing. Michaela Bortlíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Reklama a její vliv na dospívající
Jana Hvězdová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich