Bc. František Dolejší

Bachelor's thesis

Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?

Is a TV commercial still relevant as a tool for promoting services or products?
Abstract:
Cílem práce je zjistit, jestli je televizní reklama stále ještě relevantní, a to ve spektru věkových kategorií, typů reklam a cenových kategorií. Využitím šetření získat nejaktuálnější postoje lidí. Přínosem jsou aktuální data a vyhodnocení, zda je TV reklama ještě v dnešní době relevantní a zda má vliv na rozhodování jedince.
Abstract:
The key of this work is to review if a tv commercial is still relevant as a tool. Including different categories, spectre of commercials and price categories. With a use of questionnaire to find out the most actual data to evaluate. The main benefit should be actual data and the verdict of the relevancy of a tv commercial per decising point of a human being.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Marie Koubová
  • Reader: Ing. Michaela Bortlíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication