Strategické řízení regionální značky – Bc. Adéla Karmazínová
Bc. Adéla Karmazínová
Diplomová práce
Strategické řízení regionální značky
Management of the regional brand
Anotace:
Cílem diplomové práce, která se zabývá značkou POLABÍ regionální produkt® je posouzení pozice a hodnoty této regionální značky, identifikace obecných principů, které se pojí s řízením značky POLABÍ regionální produkt®. Zhodnocen byl dále význam značky pro její držitele (producenty) a povědomí veřejnosti o značce. V teoretické části jsou komparovány dostupné odborné zdroje, s jejich oporou jsou zde …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis, which deals with the POLABÍ regional product® brand, is to assess the position and value of this regional brand and to identify general principles associated with the management of the POLABÍ regional product® brand. The significance of the brand for its holders (producers) and public awareness of the brand are also assessed. Available expert sources are discussed in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)
Natálie Šourková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Adéla Karmazínová -
Přínos regionálního značení zemědělských produktů pro zemědělství v oblastech Haná a Polabí
Jana Smyčková -
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Denisa Heverová -
Trendové nástroje strategického řízení golfového klubu
Radek Lizec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek
Název
Vložil
Vloženo
Práva