Role kariérového poradce na základní škole – Kateřina Růžková
Kateřina Růžková
Bakalářská práce
Role kariérového poradce na základní škole
The role of a career counselor at primary school
Anotace:
Bakalářská práce představuje téma Role kariérního poradce na základní škole. Zaměřuje se na systém kariérového poradenství na základních školách a mapuje jeho pozici. Cílem práce je popsat činnosti kariérového poradce na základní škole, charakterizovat jeho práci a zhodnotit jeho přínos pro danou základní školu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou, kde jsou z odborných zdrojů …víceAbstract:
The bachelor's thesis presents the topic of the role of a career counselor in elementary school. It focuses on the career guidance system in primary schools and maps its position. The aim of the thesis is to describe the activities of a career counselor at an elementary school, to characterize his work and to evaluate his contribution to the given elementary school. The bachelor's thesis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Daniela Nováková, Ph.D. DiS.
- Oponent: Jiří Votava, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program:
Kariérové poradenství a vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace prvků Career Human Agency Theory v poradenské činnosti kariérových poradců na vysokých školách
Eliška Olšanová -
Volba povolání na základní škole
Karolína Michalíková -
Volba povolání a problematika profesního poradenství na ZŠ
Martin POLÁK -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Going Meta: Students' perceptions
Filip Švehelka -
Design and adjustment of learning activities for dyslexic EFL students
Hana Jaitnerová -
Foreign Language Test Anxiety Among Czech Vocational Upper-Secondary Students
Lenka Lemeer -
Error Analysis of Grammatical Cohesive Devices in Selected Texts of Secondary School Students
Petra Chaloupková
Název
Vložil
Vloženo
Práva