Tomáš Pejša

Master's thesis

Využití nástrojů social media marketingu pro start-up Glasino.cz

The use of social media marketing tools for start-up growth (Glasino.cz)
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím metod influencer marketingu a placených reklam na sociálních sítích pro růst začínajícího e-shopu Glasino.cz. Zkoumá, který z těchto dvou nástrojů je pro růst e-shopu efektivnější a v jakých případech. Práce by měla objasnit, zda se pro začínající sklářský start-up influencer marketing vyplatí ve srovnání s klasickými reklamami na sociálních sítích.. Praktická …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on using influencer marketing methods and social network paid ads for a growth of an e-shop Glasino.cz which has been newly set up. It compares which of these tools are more effective for an e-shop growth in different aspects. This thesis should clarify if it is worth it to use influencer marketing for a start-up in glass industry in comparison with paid social media ads …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 1. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2021
  • Supervisor: Michal Andera
  • Reader: Marek Hrečka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83631