Využití nástrojů social media marketingu pro start-up Glasino.cz – Tomáš Pejša
Tomáš Pejša
Master's thesis
Využití nástrojů social media marketingu pro start-up Glasino.cz
The use of social media marketing tools for start-up growth (Glasino.cz)
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá využitím metod influencer marketingu a placených reklam na sociálních sítích pro růst začínajícího e-shopu Glasino.cz. Zkoumá, který z těchto dvou nástrojů je pro růst e-shopu efektivnější a v jakých případech. Práce by měla objasnit, zda se pro začínající sklářský start-up influencer marketing vyplatí ve srovnání s klasickými reklamami na sociálních sítích.. Praktická …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on using influencer marketing methods and social network paid ads for a growth of an e-shop Glasino.cz which has been newly set up. It compares which of these tools are more effective for an e-shop growth in different aspects. This thesis should clarify if it is worth it to use influencer marketing for a start-up in glass industry in comparison with paid social media ads …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83631
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedúci: Michal Andera
- Oponent: Marek Hrečka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83631
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Placená reklama na Facebooku
Zuzana Vrajíková -
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Kryštof Holub -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika