Nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu – rozbor praktického případu – Bc. Magdaléna Koblížková
Bc. Magdaléna Koblížková
Bakalářská práce
Nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu – rozbor praktického případu
Unsolicited Offers via Telephone Calls - Case Study Analysis
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na právní rozbor praktického případu, který se týká nevyžádaných nabídek zboží po telefonu, ale rovněž také problematiky, která může nastat v souvislosti s šířením obchodních sdělení po telefonu. Práce v úvodní části řeší kontext zvoleného tématu a ve druhé kapitole pak samotný praktický případ. Tato kapitola poskytuje jak celkový popis praktického případu, tak zhodnocení …víceAbstract:
The bachelor paper deals with an analysis of a case study related to unsolicited offers via telephone and also with problem issues concerning distribution of commercial messages via mobile phones. An introductory part of the paper deals with a context of the topic and the second chapter analyses the case study itself. This chapter both provides an overall description of the case study and evaluates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jnpcf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Monika Příkazská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Obchodněprávní studia
Práce na příbuzné téma
-
Šíření obchodního sdělení pomocí e-mailu na trhu B2B
Lucie SYROVÁ -
Ochrana spotřebitele seniora v České republice
Tomáš Polák -
Nákupní chování spotřebitele
Denisa Holíková -
Senioři jako skupina spotřebitelů ohrožená nekalými praktikami prodejců
Aleš Klemš -
Současné postavení spotřebitele seniora v České republice
Johana Horáková -
Sociálně právní aspekty ochrany spotřebitele
Dominika Ráčková -
Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele
Veronika ÁBELOVÁ