Koučink jako metoda profesního a osobnostního rozvoje – Ing. Tereza Pešová
Ing. Tereza Pešová
Bachelor's thesis
Koučink jako metoda profesního a osobnostního rozvoje
Coaching as a Method of Professional and Personal Development
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky koučinku jako metody profesního a osobnostního rozvoje zpracovat analýzu využití koučinku v podmínkách společnosti VECTIS IN a navrhnout koučovací nástroj pro vybraný segment. Za účelem naplnění takto definovaného cíle je bakalářská práce rozdělena do tří kapitol. První kapitola je teoretická a popisuje koučink z obecného …moreAbstract:
The main purpose of my bachelor thesis, founded on theoretical basis of coaching issue as a method of professional and personal development, is to create an analysis of using coaching in the company VECTIS IN and also to propose a coaching tool for the chosen segment. The bachelor thesis is divided into three chapters to fulfill the purpose. The first chapter describes coaching from general and historical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2015
Identifier:
https://is.sting.cz/th/bvt1r/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2015
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Hipiková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Analysis of product adoption and prediction of customer churn
Ľudmila Lenková -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Vojtěch Homolka -
Využití Paretovy analýzy pro zhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnosti
Jarmila Figalová