Projekt rozšíření služeb Lékárny Slunce o věrnostní program – Bc. Markéta Bartíková
Bc. Markéta Bartíková
Diplomová práce
Projekt rozšíření služeb Lékárny Slunce o věrnostní program
Project of Extension of Services Pharmacy "Slunce" to Loyalty Program
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu věrnostního programu pro lékárnu Slunce v Lékařském domě ve Zlíně. Pro zmapování současné situace byla získaná data zpracována pomocí STEP analýzy, 5F analýzy, McKinseyho modelu 7S, SWOT analýzy a benchmarkingu. Na základě zjištěných výsledků z analýz byl následně sestaven projekt tvorby věrnostního programu. Navržené řešení obsahuje finanční, časovou a rizikovou …víceAbstract:
The thesis focuses on creating a loyalty programme of Slunce pharmacy located in Lékařský dům in Zlín city. STEP analysis, 5F analysis, McKinsey 7S Model, SWOT analysis and Benchmarking were used for analysing current situation of the pharmacy. According to data analysis a project of loyalty programme was created. Suggested solution includes financial, time and risk analysis. The main goal of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartíková, Markéta. Projekt rozšíření služeb Lékárny Slunce o věrnostní program. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Strategie rozvoje společnosti AIR TEAM, s.r.o.
Jan Polák -
Online marketingová strategie společnosti OŘÍŠEK s.r.o.
Miriam Nováková -
Analýza konkurence na trhu s magnety
Lenka Lakomá -
Podniková strategie stavební firmy Hotfol s.r.o. pro období 2022-2024
Andrej Vildomec -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová