Marketingová strategie projektu zážitkového cestování – Bc. Jakub Fürych
Bc. Jakub Fürych
Master's thesis
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Marketing strategy of travel adventure project
Abstract:
Cílem diplomové práce je provést analýzu marketingové strategie podnikatelského projektu značky Artbreak popsané ve struktuře marketingového mixu. Artbreak se zaměřuje na oblast kulturního zážitkového cestování a cílí na klienty, kteří na své dovolené vyhledávají umělecké zážitky, a jsou zároveň připraveni sami uvolnit svoji kreativitu a v dílně vytvořit dílo vlastní. Práce je rozdělena na teoretickou …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of the Artbreak brand business project described in the marketing mix structure. Artbreak focuses on the field of cultural experiential travel and targets clients who are looking for artistic experiences on their holidays and are also ready to unleash their creativity and produce their own artwork during the workshops. The thesis is divided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
- Reader: Zuzana Horváthová, DiS., externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FÜRYCH, Jakub. \textit{Marketingová strategie projektu zážitkového cestování}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/91wx88/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Návrh na vylepšení komunikační strategie Travel Free shopů na základě identifikace zákazníka
Barbora Bízová -
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Monika Dufková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights